Waarom hebben wij maar 47 euro per persoon over om het WK te winnen en Brazilianen 847 euro?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Omdat wij de cup gaan ophalen en geen scheidsrechters/ officials en dergelijke hoeven om te kopen :)))
Wij, Nederland, halen het met onze klasse.
Die 47 euro's die zijn voor de fles goeie champagne die we opentrekken om het te vieren. Het wordt Moët & Chandon van 43,95 inclusief bezorgen :)))
En dat is nou typisch Nederlands, we houden van die 47 euro, allemaal 3,05 over, genoeg voor een zak friet en een vuvuzela, bedoel natuurlijk een vleesfluit, pardon frikandel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nederlanders zijn krenten dat weet je toch!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niemand heeft aan mij gevaagd of ik 47 euro wil betalen voor die cup?

Maar dan nog 16 miljoen maal 46 of X miljoen brazilianen maal 847 ????????

Badderen die gasten in goud??

Voetbal is daar een levensmotto, dan heb je ergens ook meer voor over. Wij gaan de dag na ons verlies wer verder, maar een braziliaan is daar dagen stuk van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
EUR 47 is al EUR 40 teveel voor een ordinait spel als voetbal

Toegevoegd na 31 seconden:
Antwoord: Nederland kent minder waarde toe aan voetbal.