Bij de sigarenboer Cindy,hele stapels een klein boekje met alle wedstrijden,anders de tros kompas van deze week,let op tot vandaag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Cindy,in de kro gids van 12 - 18 juni zit er ééntje. Heel overzichtelijk!! Ik was er ook op zoek naar en kwam bij de kro gids uit! Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga slapen man,en neem eens een avatar,die sropdas zat nog in het kerstpakket van 1957 plus 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kon niet slapen joh! Oh die oranje stropdas: )
op onderstaande site kun je er gratis 1 aanvragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het speelschema via internet aanvragen bij Asito waarna je het binnen 2 dagen krijgt thuis gestuurd.