LIVERPOOL - Liverpool heeft met Real Madrid een akkoord bereikt over de verkoop van Alvaro Arbeloa. De Spaanse club betaalt 4 miljoen pond (4,6 miljoen euro) voor de 26-jarige verdediger.

Toegevoegd na 15 uur:
Dus, Alvaro Arbeloa. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat en 4,6 miljoen euro is voor Real wisselgeld en geen "grote aankoop"
Maicon, Jesus Navas en Angel di Maria

"De koophonger van Florentino Pérez lijkt nog altijd niet gestild. De president van Real Madrid spendeerde vorig jaar zomer 250 miljoen euro aan nieuwe aankopen en wil in de komende transferperiode weer zijn slag slaan.

Pérez legde recentelijk José Mourinho vast als nieuwe hoofdtrainer en de Portugees lijkt in de komende zomer te mogen investeren. "We gaan zeker nog twee of drie topspelers aantrekken", stelt Perez in de Spaanse media. Naar verluidt staan Maicon, Jesus Navas en Angel di Maria hoog op het verlanglijstje van Pérez."

http://www.goal.com/nl/news/545/primera-division/2010/06/07/1963814/p%C3%A9rez-wil-real-madrid-weer-versterken-met-topspelers

Daarnaast sluit ik niet uit dat ook Sneijder weer terug gaat keren bij Real. Oke, hij ontkende het heel stellig en zei bij Inter nog twee prijzen te willen pakken, maar wat je dat één zegt, klopt dag twee in het voetbal vaak al niet.
We'll see.

Verder vraag ik me af of Real weer zo insane veel geld gaat spenderen. Vanaf het seizoen 2012 wil Platini (baas van de Uefa) clubs met schulden uitsluiten van de Europese toernooien en daar zal Madrid het toch wel niet op aan willen laten komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
had niet verwacht van jou dat je tijdens de wedsrijd nog op gv zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met laptop op schoot he :)
Moet zeggen dat de wedstrijd nu niet bepaald echt heel spannend is.. Alleen dat opstootje net was even eeh... ietwat spannender