heeft ajax ook een mailadres? ik kan het op de site nergens vinden. het is voor een snuffelstage.?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Voetbal
4.8K

Antwoorden (2)

Als je contact wilt maken met Ajax, dan kan ze telefonisch bereiken via 088 - 18 3 1900.
Ook kan je via een van de sites contact met ze maken en een opmerking of mail sturen.
Klik op de link. maak een account aan en zoek op "contact".
Toegevoegd op 12 november 2019 20:10: bron, tekst
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ajax geeft op de website helaas geen directe cotnactgegevens naar hun HR afdeling ((Human Recourses / personeelszaken).
Er zijn, ware het niet met een omweg, wel andere manieren om in contact te komen met de juiste mensen:

Via de chat, wellicht dat van daaruit een medewerker met de juiste functionaris in contact kan brengen; https://secure.livechatinc.com/licence/8926289/v2/open_chat.cgi?groups=0

Via de vacaturepagina, ervan uitgaande dat als je op een willekeurige vacature reageert, dit uiteindelijk ook wel bij de juiste persoon terecht komt;https://www.ajax.nl/club-1/vacatures.htm

Ik weet toevallig dat Mercuri Urval (recruiter) in het verleden werving en selectie heeft gedaan voor Ajax. Deze zou je ook kunnen benaderen, want die hebben relevante contacten. www.mercuriurval.com

Succes.