WK NL-DK wedstrijd kijken online?

Ik neem aan dat ik genoeg livestreams kan vinden voor het online kijken van Nederland tegen Denemarken aanstaande maandag maar kunnen al die websites dat aan? Loop ik niet het risico dat een stream volloopt omdat iedereen op het werk de wedstrijd aan het streamen is.

Kan iemand betrouwbare/stabiele streams aanraden?

Thanks

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

De NOS zend alles live uit, maar waarschuwt ervoor dat er maandag waarschijnlijk te veel mensen gaan kijken, en dat het overbelast raakt. Zie onderstaand artikel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aiii, daar was ik al bang voor. Is er een manier om een VGA-kabel (die naar een beamer gaat) aan te sluiten op een tv ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee, ik ben niet zo technisch. Maar als je op je werk ofzo zit, dan kan je kijken of je met al je collega's gaan kijken, dat scheelt ook weer. Of regel met je werkgever dat hij het uitzend(scheelt verzuim)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, dank je. Ik ga toch maar voor een backup-plan zorgen.

Andere antwoorden (2)

Alles gaat overbelast raken er valt dus niets te zeggen over de betrouwbaarheid.

Ik raad je aan om niet via een livestream te kijken maar via kabel of digitenne oid.

Dan weet je zeker dat je de wedstrijd kunt volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een livestream is maandagmiddag te vinden op www.nos.nl