Waarom neemt van marwijk van nistelrooij niet mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het vliegtuig zit vol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het valt me wel op dat zijn schoonzoon elke wedstrijd staat opgesteld.

Het beste antwoord

Van Nistelrooij is nog niet om 90% van zijn kunnen, terwijl voor een dergelijk toernooi minimaal 100% gewenst is. Zijn aanwezigheid en ervaring zou eventueel wel van meerwaarde kunnen zijn voor de groep, maar met de blessuregevoeligheid van Robben en Van Persie (en Sneijder grijpt ook wel eens naar zijn been), lijkt het me beter een jonge, fitte aanvaller erbij te nemen in plaats van een ervaren, blessuregevoelige spits. Als je ver komt in het toernooi kunnen schorsingen en blessures je exit betekenen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Omdat in de ogen van Bert van Marwijk van Nistelrooij nog niet voldoende van zijn blessure hersteld is om mee te mogen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"We hebben bewondering voor zijn streven en inzet het WK te halen, maar er restte hem te weinig tijd om zijn noodzakelijke, oude niveau te halen", aldus van Marwijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat hij nog niet op zijn niveu terug is van voor de
blessure, en als hij hem toch meeneemt moet hij een
ander thuislaten, die misschien heel bruikbaar is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is een beetje te oud nu,we kunnen beter een topfitte jonge spits meenemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te oud? Hij is gewoon bejaard om dit spelletje nog te spelen. Daarnaast..... laten we eerlijk zijn, wat heeft hij nu ooit voor het nederlands elftal gedaan?
+1
er is trouwens ook nog een kleine kans dat die TOCH meegaat, ikzelf zou dat doen, ook al zit hij dan op de bank