Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom kunnen de supporters van oranje nu wel bij elkaar zijn?

hoe is het mogelijk dat bv feyenoord en ajax supporters die elkaar niet kunnen uitstaan en gaan rellen met elkaar en als nederlands elftal speel er geen onenigheid is. Is toch raar of zie ik het verkeerd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
519

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

men ziet toch niet wat voor club ze zijn,bovendien de supporters van het ned.elftal zijn hele andere dan clubsuporters,een heel ander soort
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu strijd je voor je land. We supporten nu nederland als geheel. Niet per club. Iedereen is nu eensgezind:nederland moet winnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het Nederlands elftal zit meer van dat carnavals publiek.
Ik ben zelf Ajacied, maar ik heb HELEMAAL niks met wedstrijden van het Nederlands Elftal!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een compleet anders publiek, iemand van de F-side van Ajax en iemand van het Legioen van Feyenoord zal je niet snel in het Oranje uitgedost naar het Nederlands elftal zien kijken. Het zijn hele "andere" supporters.

Het is natuurlijk maar een hele kleine groep Feyenoord "fans" en Ajax "fans" die elkaar niet uit kunnen staan. Gelukkig zijn er ook nog mensen (9.999 van de 10.000) in Nederland met gezond verstand die van het WK in Nederland en in Zuid Afrika een feest maken.

De Oranjekoorts is de enige koorts waar ik graag last van heb!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding