wie weet een gratis stream voor Roda JC-PSV vanavond?

De streams in eerdere vragen doen het niet meer of bieden deze wedstrijd niet aan, ik ben dus op zoek naar een gratis stream voor roda-psv, het liefst zonder aanmelden/registreren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.4K

Het beste antwoord

www.livefootballstream.net
helemaal gratis.
1 ding, als het 2 linken zijn altijd de 1ste link doen want anders moet je iets downloaden ofzo.
niet altijd even mooi beeld.
er staat een nederlands vlaggetje voor en ze zeggen dat het om 17:45 is maar het is meestal 1 uur later.
soms geen nederlands commentaar.
ik ga vanvond als het mag ajax-twente kijken
ik ben voor ajax.
jij?
klik op de tekst waart psv-roda jc staat en druk op link 1
soms is het niet precies om 18:45 maar een 5 minuutje later(soms)

'k hoop dat je een leuke wedstrijd en vooral spannende wedstrijd krijgt te zien
veel plezier

Toegevoegd na 25 seconden:
oja je hoeft je niet aan te melden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja hoor :B

Andere antwoorden (2)

Ik DENK dat deze website de wedstrijden die rechts in beeld staan live uitzendt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download 2 dingen.

-Sopcast (http://www.sopcast.org/download/)
-PC streams (v. 1.6: http://www.2shared.com/file/Ikj6beka/setup-pcstreams16.html)

Als je PC streams hebt gedownload kun je in het lijstje zien wanneer die wedstrijd wordt uitgezonden.

Overigens zie je veel meer (inter)nationale wedstrijden!

Veel kijkplezier!