Wat kan de reden zijn, dat Jan Vertonghen de Feyenoordsupporters zo heeft vernederd?

Ik las dat Jen Vertonghen van Ajax tijdens de huldiging in de ArenA na de gewonnen bekerfinale de Feyenoordfans heeft uitgescholden voor 'kut kakerlakken'.
Waarom zou hij dit gedaan hebben?
Er was totaal geen aanleiding om negatief te zijn tegen Feyenoord, of de fans in Rotterdam. Het was een sportieve match en de fans hebben zich deze keer de hele wedstrijd fantastisch gedragen.
Ik begriijp dit niet. Wie kan dit gedrag verklaren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Geen goede opvoeding gehad.
Gewoon een jongen die zich laat opnaaien door het publiek, een jongen die even vergeet dat hij een voorbeeldfunctie te vervullen heeft.

Heel erg onfatsoenlijk, zeker na een sportieve wedstrijd en Rotterdams publiek dat zich netjes gedragen heeft, dat zelfs voor een aardig groot deel nog netjes heeft geklapt toen Ajax de beker kreeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

''Ik heb me laten meeslepen door mijn emoties, dat had ik niet moeten doen'', aldus Vertonghen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dom mannetje die Vertongen om zich zo te laten meeslepen door zulke idiote uitspraken te doen. Betuig van weinig fatsoen, bah!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo erg zijn de Feyenoordsupporters niet vernedert, maar de reden waarom Jan dit heeft gezegd zijn:
-Emoties door het winnen van de beker.
-Dronken.
-Hij is Ajacied, dus de rivaal is Feyenoord.

Maar het is echt niet zo erg, wat vind je erger Hamas, Hamas, joden aan het gas/Bommen op Rotterdam of Het zijn maar kutkakkerlakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je de Wedstrijd tegen Fc Twente niet gezien,Feyenoord heeft zich geheel vrijwillig en moedwillig verloren deze wedstrijd,bovendien kan het legioen niet anders dan diskrimineren en haat uitspuwen ,ze moeten een voorbeeld zijn naar het publiek van heerenveen en willem 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een onzin. Feyenoord heeft echt niet opzettelijk verloren. De 4e plaats stond nog op het spel (later instromen in de Europa League dus meer rust). FC Twente heeft afgelopen seizoen 16 wedstrijden thuis gewonnen en 1 gelijk (PSV). Dat Feyenoord heeft verloren in Enschede is dus ook geen toeval, met deze complottheorie doe je FC Twente tekort. Het Legioen discrimineren en haat uitspuwen? Zeker de 2e wedstrijd van de finale niet gezien, geen uitingen van haat en discriminatie, wel een applaus voor Ajax na de wedstrijd. Jij geeft trouwens precies aan waar het probleem ligt, jij denkt dat elke Feyenoord supporter zich misdraagt door te discrimineren en uitingen van haat. Het zijn een stuk of 200-300 idioten met meet poeder in hun hoofd dan hersencellen die het voetbal als excuus gebruiken voor geweld. Als ik met een groepje in Ajax shirts door Den Haag ga lopen en de boel afbreek, ben ik een Ajax hooligan, doe ik dat een dag later in Amsterdam met een ADO shirt aan, ben ik een Den Haag hooligan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de Jax supporters zijn ook tuig Beemertje,klopt wat jij zei over die 300 dat zijn hooligans die kan je niet zwaar genoeg straffen,maar als ze zingen Hamas Hamas ..... zingen er zeker 10000 mensen mee meelopers namaaksupporters
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt, waar ik nog het meeste hekel aan heb zijn de "supporters" die van alles op het veld gooien. Ik zat bij Feyenoord-AZ voor de beker en het had flink gesneeuwd, er werden vanaf de tribune sneeuwballen naar de keeper van AZ (Romero) gegooid). Gelukkig kon niemand goed mikken want iedereen miste, wanneer hij was geraakt was hij zeker naar de grond gegaan, wedstrijd gestaakt, dikke boete voor Feyenoord. Dat zijn echt slimme jongens hoor, daar help je je favoriete club echt verder mee. Je helpt de club er alleen maar verder mee de afgrond in. Ik heb er echt geen goed woord voor over... Stelletje kortzichtige *%$*^@/