hoe kan ik betere voorzetten geven bij voetbal?

Ik wil graag betere voorzetten geven want ik heb nu niet genoeg kracht dus krijg ik de bal niet goed omhoog. Heeft iemand trips of technieken

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
1.8K

Het beste antwoord

Eerst moet je je spieren van je bovenbenen beter ontwikkelen. Ga op bed liggen en til je been in een hoek van 45 graden omhoog en houd deze 10 seconden aan, dan het andere been. Begin eerst eens met een setje van 20x, daarna kan je dat vermeerderen en de tijd in tilstand verlengen. Daarna kan je hetzelfde doen maar dan met zandzakje om je enkels. Let wel dit moet je niet allemaal in 1x doen maar spreid dit uit over een paar maanden.

De bal hoger krijgen is meer achterover leunen zodat je voet meer onder de bal komt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
moeten teamgenoten zich ook niet aanbieden (en vrij staan) en is kijken, en gericht kunnen voorzetten ook niet belangrijk? althans, dat dacht ik op te vangen 'langs de lijn' bij de training van mijn zoontje die recent op voetbal zit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is stap 2

Andere antwoorden (2)

goed trainen, wanneer je trapt naar achter hangen en je voet goed onder de bal plaatsten wanneer je trapt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je goed je boven benen traint kan je die bieschbal in uitvoering brengen