Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hebben keepers een betere reflex dan mensen die geen keeper zijn?

Ik vraag me af of keepers een betere reflex hebben dan mensen. Is reflex uberhaupt te trainen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Keepers hebben uitzonderlijk goede reflexen nodig, in een split-second moet je zien, informatie verwerken én handelen.
Je kunt reflexen trainen, bespreek dat vooral eens met je trainer, hij kan je daar vast bij helpen. Hieronder een paar leuke links naar videootjes waarin keepers worden getraind op reflexen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een goede keeper, zal idd ook goede reflex moeten hebben, maar ook bv spelinzicht, kunnen inschatten wat de tegenpartij van plan is nodig om een goed resultaat af te leveren. En ja, als je een beetje aanleg heb, is de rest zeker te trainen, door vooral veel te spelen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een keeper heeft denk ik een beter reflex dan andere spelers op het voetbal veld, ik denk alleen wel dat bv. tennissers en autocoureurs beter reflexen hebben en nodig hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding