Bestaan er Feyenoord trainingspakken in maat M?

Op website alleen xl en l verkrijgbaar maar waar vindt ik een M?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
1.3K
Amadea
9 jaar geleden
Voor een kind, een vrouw, of een man?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zal ik even aan de manager van de Feijenoordshop bij de Kuip vragen
Amadea
9 jaar geleden
Hoezo, is die een kennis van jou?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze bestaan wel maar zijn waarschijnlijk uitverkocht. Bel eens naar de fanshops. Bij de Kuip, eLijnbaan en het centraal station. Misschien dat zij er nog een hebben. Maar bellen naar de manager heeft geen zin! Hihi.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Munda, de manager van de Feijnoord shop natuurlijk. Amanda, Zij zijn meer dan kenissen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Spellingchecker maakt weer Amanda van Amadea

Het beste antwoord

Zonet dit antwoord gekregen

Joan, ik ben geen manager meer, ben bevorderd.
ik ga straks naar de shop dan weet ik of er nog maten M zijn. alleen een rood trainingspak is het dan. deze pakken zijn afgelopen maandag nog extra binnengekomen, maar een bepaald aantal. Feyenoord moet vanmiddag spelen, dus op is op.
moet ik er 1 apart leggen voor je als ie er nog is?

De shop is de Feijenoordshop Stadion De Kuip/ Stadion Marathon aan het Van Zandvlietplein nr 15 en 19.
De vestiging van de Feyenoordshop op de Lijnbaan Rotterdam is per 1 juni 2014 vervangen door de zaak aan de Coolsingel.
Voor openingstijden zie
https://www.feyenoordfanshop.nl/service-openingstijden-fanshops

Toegevoegd na 1 uur:
De witte en zwarte pakken zijn presentatiepakken van de spelers.
De rode zijn trainingspakken voor de staff (maten S t/m XXL), zijn er ook in drie kindermaten.
Van alle pakken is de broek alleen in zwart.
Wat de keuze van de maten van de presentatiepakken betreft, dat is een zaak voor sponsor Adidas, die bepaalt het distributiemodel en wil zoveel mogelijk exclusiviteit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het liefste zou ik een zwart of een wit trainingspak halen, ik snap niet dat die maar in 2 maten beschikbaar is? Ik bedoel genoeg spelers hebben de maat M.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
afgezien van het feit dat van de presentatiepakken alleen een beperkte sortering maten verkrijgbaar is, zijn de rode trainingspakken niet meer op voorraad (enkele zijn nog bij de shop binnengekomen afgelopen maandag). Men gaat nu al naar het eind van het seizoen en de pakken waren niet aan te slepen.