Is er dicht in Koersel of Beringen (Limburg,Belgie) een damesvoetbalploeg?

_____________________________________________________________
Ik zoek een damesvoetbal ploeg Niet ver vandaan , want ikzou met de fiets moeten, Max; 15-20min (Met de fiets!) ,
Want mijn ouders moeten akkoord gaan, als ik Snachts zou kunnen rijden.. iedereen kent dit verhaaltje wel :P (Overbezorgde ouders)

Mij wegbrengen steeds willen ze niet, maar toch wil ik gaan voetballen in een damesvoetbalploeg als je iets meer weet ookal is het heel klein, zou ik het graag willen weten. :P

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens in de gemeentegidsen van de gemeenten waarover je het hebt. Deze kan vaak online wel inzien en anders kan je even bij het gemeentehuis langsgaan om er een op te halen.

Antwoorden (2)

9 jaar geleden
kvk beringen toch???

http://www.kvkberingen.be/