wie verdient het meest messi of ronaldo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
1.3K
Poet
9 jaar geleden
Aardig van je dat je bekommert sociaal-economische onevenwichtigheden in onze maatschappij ;-)

Antwoorden (3)

Lionel Messi verdient het meest. C. Ronaldo was hier pas nog boos om en weigerde te juichen voor een goal bij Real Madrid
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Waaruit bestaat volgens jou hun inkomen dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet het niet precies. Alleen voetbal salaris krijgt ronaldo 1miljoen meer. Alleen Messi doet veel dingen ernaast bijv. Voor reclame spotjes. Hij heeft ook een contract met FIFA enz.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
heb je een bron over die boosheid van Ronaldo? Of is dat alleen iets wat er van gemaakt wordt?
Dat is heel moeilijk te verifiëren. We kunnen alleen maar afgaan op vage bronnen.

Aangezien men ook nog inkomsten van sponsoren krijgt en er bonussen worden verdiend, kunnen wij niet weten wie er nou echt meer verdiend. Persoonlijk denk ik op het moment Ronaldo, getuige de betere prestaties van Real Madrid tegenover Barcelona, en het merk Ronaldo wat toch meer uitstraalt dan Messi (wat Ronaldo meer sponsorinkomsten oplevert). Procentueel gezien zal het elkaar echter niet al te veel ontlopen, en het zal ook per jaar wisselen wie er meer verdient.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens de contracten bij de clubs verdient Ronaldo meer, maar met alle sponsors komt Messi uit op 41 miljoen en Ronaldo op circa 39 miljoen...