Heb je per se een Ajax ClubCard nodig voor een Champions League-wedstrijd?

Ik zou graag een CL wedstrijd bezoeken, maar heb geen Clubcard. Is dit noodzakelijk om kaarten aan te schaffen? Ik snap dit systeem niet helemaal, en zou graag duidelijkheid krijgen..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
3.4K

Antwoorden (1)

Moet niet, maar in de praktijk wel nodig. Normaal gesproken komt er wel vrije verkoop, maar aangezien er al vele passe-partouts zijn verkocht, zijn er nog maar weinig kaarten beschikbaar voor clubkaarthouders. Aangezien hierna pas de vrije verkoop begint, zullen de wedstrijden al zijn uitverkocht; zo is dat afgelopen jaren ook gegaan.

Zonder clubkaart kun je in de praktijk alleen wat minder interessante wedstrijden bezoeken, bijv. tegen Cambuur of Willem II. Champions League wedstrijden of toppers in de Eredivisie (zoals tegen PSV of Feyenood) zijn niet te bezoeken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aha, dus als ik het goed begrijp is de kans dat er nog kaarten zijn, zelfs al heb je een Clubcard, zeer klein? Zo ja, hoe groot schat u deze kans dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lastig te zeggen, op dit moment is alleen de verkoop van passe-partouts aan de gang (http://www.ajax.nl/Tickets-Support/Nieuws-4/Ticket-Nieuws-artikel/197737/Passepartouts-Champions-League-3.htm#verkoopschema_), de verkoop voor losse wedstrijden is nog niet gestart. Ik zou zeggen: hou http://www.ajax.nl/Tickets-Support/Nu-in-de-verkoop.htm in de gaten, of neem contact op met Ajax Support. Met een Clubcard zal het wel lukken, maar je hebt alsnog te maken met een grotere vraag dan aanbod, dus je moet er tijdig bij zijn. Misschien dat er wel vrije verkoop is voor de wedstrijd tegen APOEL, maar dat zal afhankelijk zijn van de eerdere resultaten (als alle wedstrijden voor deze laatste wedstrijd worden verloren, zal de belangstelling niet al te groot meer zijn). Vooral het verkoopschema in de gaten houden dus!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zal het inderdaad blijven bekijken, bedankt voor het antwoord!