Hoe maak je een vrienden team met voetbal?

Ik en een paar vrienden hadden het er over om een vrienden team te maken bij een club we spelen allemaal bij andere clubs maar we hebben het er voor over om naar 1 club te gaan alleen kan je bij elke club een vrienden team maken en wat miet je daar voor doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
12.7K

Het beste antwoord

Wanneer je een man of 14 op de been kunt brengen, kun je lid worden van een voetbalclub en het verzoek indienen of er een team voor jullie kan worden gemaakt (bijv. FC Bal Op Het Dak 8 of Quick Boys 22). Wanneer je geen voltallig team hebt, kun je informeren bij een club of jullie met elkaar in een reeds bestaand team kunnen worden geplaatst. Echt van de club afhankelijk in hoeverre dit mogelijk is.

Dit kan in principe bij elke amateurclub, maar het is echt van de club afhankelijk in hoeverre dit mogelijk is. Informeer daarom zeker van tevoren bij de club die jullie in gedachten hebben wat de mogelijkheden zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zo is het en als je toevallig nog geen shirts heb, deze site is ideaal al moet je ernaa nog bij een fotomakerij gaan om er je naam sponser en naam van de ploeg bij te zetten de nummer staat er al.
http://www.viper10.com/kitbuilder/football/