Hoe kan ik mentaal harder worden?

Tijdens het voetballen , speel ik altijd veel te rustig, wat mij vaak negatief uitkomt. Hoe wordt ik harder, en ga ik sneller in duel? Vaak wil ik niet te hard duwen enz.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Naar mijn mening is jou instelling niet per definitie verkeerd, geforceerd harder worden kan heel verkeerd uitpakken, om dat op een natuurlijke wijze op te bouwen zul je toch de tijd voor moeten nemen.
Misschien eerst eens via een andere sport.

Antwoorden (1)

Je zou in staat moeten zijn je tegenstander niet te veel te respecteren. Natuurlijk moet je ook niet nodeloos natrappen, maar bedenk wel dat jouw tegenstander ook niet zacht zal omgaan met jou. Het kan ook helpen om deze vraag aan je coach of ploegmaats te stellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jah , ik wil gewoon harder spelen, duwen bv.
Het is niet dat ik de tegenstander wil vermoorden.
Ik ben pas 1 september terug in belgie, en ik heb geen andere manier om contact op te nemen met speler(s)/coach.
Ik wil tegen 1 september klaar zijn voor een nieuw seizoen.
Toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Speel je bij een grote club?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee een kleine, maar ik wil naar een grote club gaan , binnen een seizoen of 2.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedenk dat degene die het zachtst het duel in gaat mèèstal het meeste moet incasseren. Dus wil je niet geblesseerd raken (ja dat is zwart/wit) zul je er harder in moeten gaan.