Zijn profvoetballers ook verplicht om zich te douchen bij de club?

Bij amateurs is dit verplicht maar bij de profs ook?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
2.7K

Het beste antwoord

Officieel gezien moet het zeker. Bijna alle profs doen dit ook wel. je kan het vinden in het voetbalreglement van de KNVB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Douchen na het sporten hoort geen verplichting te zijn. Het is een vorm van belangrijke Hygiëne.
Waar ik werk (militair) is er niemand die mij gaat zeggen of ik moet douchen of niet. Maar ik wil gewoon niet stinken. En het is juist heerlijk om na het sporten even te ontspannen onder de douche.
Voor professionele voetbal spelers zal dit niet anders gaan. Ze zijn oud genoeg om dat allemaal zelf te bepalen. Ze douchen allemaal vrijwillig.