Op welke frequentie (fm) luister je live naar het wk voetbal?

het staat mij iets van bij dat je met de radio ook naar het voetbal kon luisteren. Ik dacht altijd rond de 86,4

Waarschijnlijk is dit overal anders, maar weet iemand anders, een goede zender met live voetbal

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
9.6K

Het beste antwoord

Dat kan via 'Langs de lijn' van Radio 1.
Om de juiste frequentie te bepalen hangt het inderdaad af van waar je je bevindt.
Hierbij een lijstje van verschillende locaties:

91.8 Smilde
92.1 Roosendaal
95.0 Wieringermeer
98.4 Markelo
98.6 Amsterdam
98.6 Arnhem
98.6 Hoorn
98.6 Rotterdam
98.9 IJsselstein
104.3 Jirnsum
104.4 Goes
104.6 Mierlo
104.8 Roermond
105.3 Hulsberg
105.5 Den haag