Kan een meisje jongens voetbalschoenen aan?

Ik wil graag op voetbal, maar mijn vader wil geen voetbalschoenen op internet kopen. Ik kan verder nergens meisjes voetbalschoenen vinden. Dus mijn vraag is: "Kan een meisje jongens voetbalschoenen aan?"

Toegevoegd na 5 uur:
Ik heb zelf maat 41/42 en bij Perrysport gaat het maar tot 40

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tuurlijk kan dat! Voetbal schoenen zijn in verhouding bijna hetzelfde voor jongens en meisjes. Alleen jongens maten zijn meestal wat groter. Ik heb zelf ook jongens voetbalschoenen gehad. Ging heel goed!
Ritsuka
9 jaar geleden
herenschoenen vallen vaak breder

Antwoorden (3)

Natuurlijk kan een meisje jongensvoetbalschoenen aan. Er zijn zat meiden die gewone jongensvoetbalschoenen dragen. Het enige verschil is dat de meisjesschoenen er soms wat meisjesachtiger uitzien, maar er zijn ook zat meisjesmodellen die gewoon zwart zijn. Overigens hebben de grotere Perry Sport-winkels wel meisjesmodellen te koop. Dus mocht je toch heel graag meisjesschoenen willen hebben, loont het de moeite om daar nog even te kijken.
Veel plezier op voetbal!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat Stellalala zegt klopt inderdaad, naast Perry sport zou je ook nog kunnen kijken bij:
- Decathlon
- Sport 2000
- Aktiesport Mocht je alsnog voor jongens schoenen gaan let er dan wel op de breedte van de schoen, die zijn bij heren/jongen modellen namelijk vaak net iets breder.
Het maakt niks uit welke schoenen je koopt ik raad ook aan om niet op het internet te kopen tenzij het een officiele website is denk aan: sportmerken (nike, adidas enzv) voetbalclubs (fc twente, psv enzv) of sportwinkels (perry sport, actiesport enzv) die websites zijn betrouwbaar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tuurlijk kan dat !!
Mijn nichtje doet dat en ze heeft nergens last van hoor.

Het maakt helemaal niet uit om wat je draagt.
Dus zet hem op!!