moet ik na de de tijdstraf nog gele kaart betalen?

Ik heb gister een gele kaart gehad met voetbal alleen moet ik hiervoor betalen aangezien ik 10min naar de kant moest.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Dat verschilt per club. De club betaalt de 1e kaart, voor zover ik weet. Misschien moet je even contact opnemen met de club.

Hieronder de prijzen:

1) Jeugd
2) Senioren

(Eerste), tweede en derde gele kaart
1) € 6,10
2) € 13,50

Vanaf de vierde gele kaart
1) € 12,10
2) € 21,30

Tweede gele kaart in een wedstrijd
1) € 12,10
2) € 21,30

Direct rood
1) € 12,10
2) € 21,30
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze boetes gelden alleen nog maar voor teams in de A-categorie. De vraagsteller heeft een tijdstraf gehad en zal uitkomen in de B-categorie, daarom is er voor hem geen boete meer.
Vanaf het seizoen 2013/2014 is de tijdstraf ingevoerd voor teams in de B-categorie. Voorheen kreeg je een gele kaart, welke je inderdaad geld ging kosten. Nu moet je 10 minuten het veld verlaten en mag er dan weer in. De boete is komen te vervallen. Dus als je nu een tijdstraf hebt gekregen, hoef je geen boete meer te betalen.