Ja, t/m A, als de vereniging kiest voor gemengde teams.

"Bij gemengd voetbal wordt geen onderscheid gemaakt op basis van geslacht, maar op basis van voetbalkwaliteiten. En dat blijkt een uitstekende stimulans voor de voetbalontwikkeling van jonge speelsters."

"In 1993 breidde gemengd voetbal zich uit tot de B-junioren, waarbij twee seizoenen later de landelijke B-competitie volgde. Sinds 1996 kunnen ook in de A-competitie jongens en meisjes met en tegen elkaar spelen. Het is inmiddels ook mogelijk voor vrouwen om uit te komen in mannenteams in de zogenaamde B-categorie."
9 jaar geleden
Nee, want dan is het geen herenelftal meer, maar een gemengd elftal.