Is het mogelijk om de wedstrijd Feyenoord-Vitesse te bezoeken zonder clubcard?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Ja dat is mogelijk, de kaartjes voor Feyenoord-Vitesse zijn zonder clubcard in de vrije verkoop te krijgen. Je kan hiervoor naar Primera en ze zijn uiteraard ook bij de stadionkassa te koop. Mocht de wedstrijd uitverkocht zijn kan je ook op Seatwave kijken.

Daar worden kaarten aangeboden, seizoenskaarthouders die niet naar de wedstrijd kunnen, kunnen hun kaartje voor een wedstrijd op Seatwave aanbieden. De kaart kan dan online door iemand anders gekocht worden en de seizoenskaart wordt dan voor 1 wedstrijd geblokkeerd (alleen als het kaartje verkocht is).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja dat is mogelijk, aangezien het geen risico wedstrijd betreft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms wel als er vrijeverkoop is. Kijk eens op de website van Feyenoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is zeker mogelijk.
Dat kan bijna altijd wel, al is het wel wat moeilijker bij een wedstrijd als Ajax-Feyenoord of een andere derby.
Ik heb ook wel vaker kaartjes gekocht voor dat soort wedstrijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk, je kan gewoon via internet bestellen. Het is geen risicowedstrijd, was het dat wel, dan had je wel een clubkaart nodig.

Prettige wedstrijd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja wel alleen geen risico wedstrijden