weten jullie voetbaloefeningen(om echt beterte worden) die je kan doen in je eentje?

ik wil graag oefenen met voetbal, maar er is niemand in de buurt die ook wil voetballen weten jullie oefeningen? ik heb pionen en er is een muurtje in de buurt ook is er in de buurt een veldje

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K

Antwoorden (1)

Het boek van Wiel Coerver, "leerplan voor de ideale voetballer" heeft veel oefeningen die je in je eentje kunt doen (marktplaats).