Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke tape kun je het beste gebruiken om kapotte voetbalschoenen te fixen?

Mijn rechter voetbal schoen gaat altijd kapot aan de binnenkant waar ik trap. nu wil ik tape halen om er omheen te doen, zodat ze het langer vol houden. maar welke tape is daar het beste voor?

Toegevoegd na 1 minuut:
oja, en het liefste zwarte tapen (valt minder op)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
3.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je een betere kwaliteit voetbalschoenen moet kopen of je traptechniek is niet goed....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eigenlijk moet je ze niet proberen te maken met tape. Gewoon nieuwe halen. Als je ze met vanalles en nog wat probeert te maken, is dat niet bevordelijk voor je voeten. Een schoen moet goed stevig, niet te los en goed om je voet heen zitten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zou misschien verstandiger om lijm te gebruiken.
Je hebt hier speciale lijm voor.

Als je toch voor de tape kiest is de 'ducktape' zwarte wel de beste en goedkoopste. Die hebben ze bij de Action voor zo'n 2 euro.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke, waar is zulke lijm te halen dan? ducktape gaat denk ik niet werken, ik denk dat dat snel gaat scheuren (maar weet het ook niet zeker)
je hebt ook soort pleister tape deze is wit en die gebruikte ik ook als mijn schoen open gescheurd was ( onderkant van de boven kant af) die is bij de action te koop ze noemen dit sport tape daar.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding