Is de ruzie tussen Johan derks en Wilfred gespeeld of een serieuze zaak je weet wel van VI.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (4)

Volgens mijn echtgenoot is die ruzie serieus. Ze schijnen vaak onenigheid te hebben. Ze zijn beiden nogal macho en geven geen duimbreed toe als ze een meningsverschil hebben. Genee voert dat en blijft doorz.... zoals gisteravond. Gewoon gênant.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja klopt, Genee weet niet van ophouden en moet altijd het laatste woord hebben, hij is ook continu aan het zeiken op Hans Kraay Jr, vervelend mannetje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
natuurlijk is dat gespeeld
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk niet dat het (dit keer) gespeeld is. Je kon de spanning voelen. Dat ze het uitzenden en niet buiten de studio uitpraten is natuurlijk wel strategisch voor de kijkcijfers. Overigens vind ik Derksen in deze veel irritanter. Hij moet altijd gelijk hebben en duld geen tegenspraak. Ik vind hem regelmatig erg subjectief naar mensen toe (wat hij overigens ook niet ontkent).
Ivana
11 jaar geleden
Zolang wij er hier maar geen ruzie over maken.......
natuurlijk is dat gespeeld
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk het wel. De onderlinge ergernis neemt al een tijdje toe en het is niet echt goed voor je imago als je wegloopt uit een programma. Maar zekerheid kan ik je niet geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal zijn die dingen gespeeld om de kijkcijfers wat omhoog te krikken, maarja het blijft de media en die zeggen wel vaker dingen die niet kloppen.