Hoe kom ik aan kaarten voor PSV - AC Milan voor in het uitvak?

Hiermee bedoel ik de wedstrijd in Eindhoven, maar voor het vak voor de Milan-fans?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zou je dat wel doen ? denk niet dat het mogelijk is tenzei je van milan zelf reist

Antwoorden (2)

Je zou even kunnen kijken of je het via de site van AC Milan kunt kopen.
Ik ben bang dat je die niet in Nederland kan kopen maar alleen op Italiaanse sites.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk moet je dan een clubkaart of seizoenskaart hebben van Ac Milan. Ik weet niet of je die hebt. Daarna moet je ze bestellen en ik weet niet of ze die kaartjes sturen naar Nederland.