Is er al een overeenkomst tussen Cristiano Ronaldo en Manchester united?

Er zijn toch geruchten dat Cristiano Ronaldo opnieuw naar manchester united gaat
Maar is dat nu eigenlijk waar ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K

Het beste antwoord

Niets is zeker totdat zn handtekening onder een contract staat. Ik sluit man u zeker niet uit zoals het eerdere antwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voila dit is pas en antwoordt

Andere antwoorden (1)

Nee, sterker nog hij gaat niet naar Manchester United: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2329019/Chelsea-pole-position-land-80m-Cristiano-Ronaldo-Real-Madrid-chief-Ramon-Calderon-dismisses-Manchester-United-return.html?ico=sport^headlines
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen best antwoord, wij weten niet of er al een overeenkomst is, dus nee is wat kort door de bocht, maar vooral dat je zegt dat hij zeker niet gaat is echt onzin, bovenstaande bron is ook maar één van die geruchten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze kunnen hem helemaal niet betalen dus nu is het van de baan. Op dit moment zijn er dus helemaal geen geruchten meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan weet je niet hoe het moderne voetbal werkt. Dit soort geruchten veranderen elke dag weer, morgen heeft Manchester United opeens wel weer geld. Daarbij komt dat er ook sterke geruchten zijn over een vertrek van Rooney van Manchester United, die zeker enkele tientallen miljoenen euro's zal opleveren. Dus niets is nog uitgesloten!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Manchester heeft al weken geleden aangegeven dat er geen geld is. Supporters zijn zelfs begonnen om geld op te halen.