Ik ben opzoek naar dvd's met oefeningen voor een betere (voetbal)techniek. Waar kan ik deze vinden?

De wiel coerver techniek ben ik al aan het uitproberen. Engelstalig is geen probleem.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou gewoon zoeken op youtube en dan bij buitenlandse clubs die trucjes doen, kijken of die daar bij zit of wat anders dat je wilt leren.

Antwoorden (1)

Kijk eens hier:
http://www.amazon.co.uk/Freestyle-Football-Tricks-Paul-Woody/dp/B000V6YRPC

Een DVD met allerlei Freestyle footballtricks, dit moet zeker werken!