Wat is een voetbalstage en wat houd dat precies in en hoelang duurt dat ?

Mijn neef gaat volgende week vertrekken naar Spanje voor een voetbalstage.
Maar wat houd dat precies in?
Is dat een normale stage zoals je bijvoorbeeld met een juridische opleiding bij een advocatenkantoor stage loopt of heeft dat niks met je opleiding te maken?

Want hij doet techniek en voetbal hoort niet in zijn opleiding en hoelang duurt zo een voetbalstage eigenlijk ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
4.1K

Antwoorden (1)

Ik denk dat je het meer moet zien als een voetbalkamp. Dit kan inderdaad in Spanje maar ook gewoon thuis bij je club in de vakantie.

Misschien noemen ze het stage omdat het bij een andere voetbalclub is en het zijn gewoon extra trainingen. Je moet het dus niet vergelijken met het stage lopen voor een opleiding want dan doe je ervaring op door mee te lopen met iemand die het beroep uitoefent waar jij voor leert.

Het kan dus dat je het met je eigen club/team doet maar het kan ook individueel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net als elk kamp staat dat niet vast. Het kan een weekend zijn, of alleen de dagen overdag maar ook twee weken in het buitenland en alles er tussen.