Nu al het amateurvoetbal van dit weekend is afgelast, geldt dit dan ook voor alle junioren en pupillen?

De KNVB heeft al het amateurvoetbal afgelast vanwege de moord op een grensrechter in Almere.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wist niet dat er professioneel junioren- en pupillenvoetbal bestond...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ook niet!

Antwoorden (4)

Junioren en pupillen zijn toch ook amateurs ?

(Retorische vraag ;))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
A.S. wordt er in Nederland geen één amateur voetbalwedstrijd gespeeld, dat geld voor IEDEREEN in het amateurvoetbal , ja dus!

Bij het betaald voetbal gaat het wel door maar spelen de spelers met rouwbanden om en vooraf aan de wedstrijd wordt er een minuut stilte gehouden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor zo ver ik weet zijn ALLE amateur wedstrijden afgelast. Ik vind dat zelf een goede zaak, zo komt er meer aandacht voor geweld in het voetbal. En het is erg respectvol voor de nabestaanden van deze helaas overleden grensrechter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vind ik ook hoor, ik vroeg het me gewoon af.
Al het amateurvoetbal is afgelast, wel zijn er clubs die de gelegenheid gebruiken om oefenwedstrijden te laten spelen, wat ik zelf erg onbeleefd vind, als dat het goede woord is.
Maar al het amateurvoetbal is afgelast, de vrouwen in de BeNe league A ook, eigenlijk gaan alleen nog het betaalde voetbal (ook de BeNeLeague B) en dus evt oefenwedstrijden door.