Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Nu al het amateurvoetbal van dit weekend is afgelast, geldt dit dan ook voor alle junioren en pupillen?

De KNVB heeft al het amateurvoetbal afgelast vanwege de moord op een grensrechter in Almere.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wist niet dat er professioneel junioren- en pupillenvoetbal bestond...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ook niet!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Junioren en pupillen zijn toch ook amateurs ?

(Retorische vraag ;))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
A.S. wordt er in Nederland geen één amateur voetbalwedstrijd gespeeld, dat geld voor IEDEREEN in het amateurvoetbal , ja dus!

Bij het betaald voetbal gaat het wel door maar spelen de spelers met rouwbanden om en vooraf aan de wedstrijd wordt er een minuut stilte gehouden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor zo ver ik weet zijn ALLE amateur wedstrijden afgelast. Ik vind dat zelf een goede zaak, zo komt er meer aandacht voor geweld in het voetbal. En het is erg respectvol voor de nabestaanden van deze helaas overleden grensrechter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vind ik ook hoor, ik vroeg het me gewoon af.
Al het amateurvoetbal is afgelast, wel zijn er clubs die de gelegenheid gebruiken om oefenwedstrijden te laten spelen, wat ik zelf erg onbeleefd vind, als dat het goede woord is.
Maar al het amateurvoetbal is afgelast, de vrouwen in de BeNe league A ook, eigenlijk gaan alleen nog het betaalde voetbal (ook de BeNeLeague B) en dus evt oefenwedstrijden door.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding