Mag je na een dagje geshopt, je tassen meenemen naar een groot voetbal stadion (PSV)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
5.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk niet! Na een dag shoppen heb je rust nodig. Voetjes omhoog en een groot glas thee...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eventueel is het een optie om je spullen even in een kluis op te slaan op het centraal station.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij psv worden soms je tassen gecontroleerd, op voorwerpen die verboden zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk niet dat het erg gewaardeerd wordt als je daar met een paar tasjes met kleding naar binnen loopt. Kan niet zoveel kwaad, maar ligt misschien wel in de weg.

Antwoorden (3)

dat hangt er vanaf wat je geshopt hebt. In bijvoorbeeld de Amsterdam Arena mag je het volgende niet meenemen:
Artikel 8 - Verboden voorwerpen
8.1 Het is verboden voorwerpen in Amsterdam ArenA mee te nemen die een gevaar kunnen vormen voor de gezondheid, de veiligheid of de openbare orde, waaronder flessen, glazen, blikjes, stokken, spandoeken, voetbalshirts bij andere Evenementen dan voetbalwedstrijden, of andere voorwerpen met, in de ogen van stewards, beveiligingspersoneel, politie, medewerkers van Stadion Amsterdam en/of ander bevoegd gezag, discriminerende of provocerende teksten, afbeeldingen of vormen, kettingen, slagwapens, steekwapens en stootswapens.

8.2 Het is verboden in Amsterdam ArenA Vuurwerk mee te nemen dan wel voorhanden of in bezit te hebben en/of dit te ontsteken.

8.3 Het is verboden in Amsterdam ArenA te gooien met enig voorwerp of enige vloeistof.

8.4 Het is verboden in Amsterdam ArenA middelen aan te wenden dan wel voorhanden of in bezit te hebben die, naar het oordeel van stewards, beveiligingspersoneel, politie, medewerkers van Stadion Amsterdam en/of ander bevoegd gezag, onnodige hinder of overlast aan derden veroorzaken of kunnen veroorzaken, gevaar kunnen doen ontstaan voor of schade kunnen toebrengen aan een anders persoon of goed. Daaronder zijn begrepen middelen tot het produceren van geluid, dat het niveau dat normaliter door een bezoeker pleegt te worden voortgebracht, te boven gaat.

etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je de spullen niet binnen krijgt, Ik kan je adviseren je tassen in een kluisje op station Eindhoven te doen, dat is niet al te duur, en ze na de wedstrijd weer p te halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat mag niet, behalve als het maar een klein tasje met bijvoorbeeld kleding is