Wat gebeurt er met de uitslag van een voetbalwedstrijd (junioren) als de tegenstander heeft besloten om niet verder te spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Volgens mij heb je die wedstrijd dan met 3-0 gewonnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie.
Normaal gersproken verliest degene die opgeeft.
Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen, dan wordt de wedstrijd op een later tijdstip uit- of overgespeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moeten de jongens wrs wachten op een reactie van de KNVB? Dank je voor je reactie.