Waarom is voetbal een van de weinige sporten waar de tijd wordt opgeteld?

Bij veel sporten wordt de tijd afgetrokken bijvoorbeeld een helft duurt een half uur en de tijd loopt terug van 30 naar 0. Bij voetbal wordt de tijd opgeteld waarom?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
1K

Antwoorden (1)

Een van de redenen is de extra tijd die gegeven kan worden. Bij sporten waarbij de tijd afloopt wordt er ook gewoon afgefloten.op 0. Bij voetbal is de eindtijd flexibel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed punt! Plusje! Als de tijd afloopt wordt de tijd stilgezet, dat mistte nog even in je antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klinkt eenderzijds logisch zij het niet dat de laatste minuut altijd stil gezet wordt