welke away shirt van real madrid 2012-2013 is nu echt? de zwarte met gif groene strepen en bwin logo, of de donker blauwe met witte bwin teken? grtjes

welke away shirt van real madrid 2012-2013 is nu echt? de zwarte met gif groene strepen en bwin logo, of de donker blauwe met gif groene stripes en witte bwin logo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Het nieuwe uitshirt van Real Madrid is overwegend paars en wordt gekenmerkt door de gele details. Zo is de onderkant van de ronde kraag geel, evenals de Adidas trademark strepen over de schouders en een lijntje onderaan de mouwen. Het logo van Adidas op de rechter borst is eveneens geel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen idee, ik weet niet welk shirt dat is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik snap al niet eens wat jij bedoelde want dit shirt is paars met gele strepen en jij hebt het over zwart met groene?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en donkerblauw met gifgroene, dus ik snap niet wat voor jou nu echt en nep is omdat paars met geel weer iets anders is.
Het uitshirt van Real Madrid 2012/2013 is de donkerblauwe met gifgroene strepen en witte BWIN logo.