Kan je naar de training van FC Barcelona kijken?, en kan je dan evt. handtekeningen vragen of met de spelers op de foto?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
6.1K

Antwoorden (3)

Heel sporadisch kun je een training bezoeken, meestal is het achter gesloten deuren. Als je er al bij kan zijn zal dat heel druk zijn en is het een kwestie van geluk hebben of je een handtekening kan krijgen en een foto kan maken. Op de site kan ik niet vinden wanneer er wel een open training is.

03. Do the team train at the Stadium?
The first team usually train behind closed doors at the Ciudad Deportiva Joan Gamper. Occasionally they do train at the Nou Camp on the morning of a match day played at home.

04. Can you watch the first team training sessions?
They are almost always held behind closed doors at the Ciudad Deportiva, but there are also sometimes sessions open to the public.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn wel open trainingen. Maar daar moet je vaak voor betalen. En niet zo'n beetje ook heb ik gehoord...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn regelmatig trainingen op het veld bij Camp Nou, je kunt daar naar kijken, vanachter hoge hekken met van dat gaas, die niet direct aan het veld staan. Zicht is niet heel super.
Handtekeningen vragen daar kan wel, maar je moet hard schreeuwen en hopen dat ze dan zo vriendelijk zijn naar je toe te lopen, je boekje dat je over het hek heengooit opvangen en het weer teruggooien.
Kortom: Kans op handtekening daar is nihil.

Bron: Helaas uit eigen ervaring