hoe kan je spelers van 9/10 jaar het beste voetbal(techniek) leren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Er is een boek met zeer veel technische oefeningen. Leerplan voor de ideale voetballer door Wiel Coerver dat wel aan te raden is. Veel trainers zullen alleen niet in staat zijn alle oefeningen voor te doen.

Toegevoegd na 4 uur:
http://www.youtube.com/watch?v=JFviB9yr4cs
Ook een filmpje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je ze eerst filmpjes laat zien met bijv je laptop en ze dat in praktijk laat brengen is het wellicht een stuk leuker: http://voetbalmc.nl/downloads.php?cat=2

Google even op 'voetbal techniek filmpjes'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Over schieten, slalommen met bal en op doelschieten, maak er verschillende partijtjes van. Breng het op een leuke manier over en geef ze een soort van bijnaam zoals, het kanon etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien als je een 4kant maakt van pionnen , en in iedere hoek 1 speler neer Zet, je pakt een hesje en die moet de aanvaller dan aan in het midden , de spelers in de hoek moet over pasen naar elkaar en als de aanvaller de bal heeft moet er iemand anders in het midden , zo leer je ze overspelen :$