Kan je de trainingen van Feyenoord tijdens het trainingskamp in Ermelo bezoeken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oja en misschien is het aardig om eens je vraag netjes te gaan sluiten via een pc zodat al die mensen die jou antwoord hebben gegeven en tijd besteden aan zoeken ook punten krijgen ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaan we om punten zeuren Pelle:P?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nieuw beleid van mij: checken of mensen veel vragen stellen en niet sluiten en ze netjes vragen dat eens even te doen (ik denk aan mijn medemens pompie en de juni actie is toch al voorbij LOL).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ben je toch een goed, weldenkend mens!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gun iedereen de wereld pompie! Ga je nog kijken bij Feyenoord?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alsjeblieft niet ;-) jij toch ook niet, hoop ik:P?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ach ja, spioneren bij een tegenstander is nooit weg en aangezien ik toch niet al te ver van ermelo af ben...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha!! Als kind was ik voor Feyenoord maar alleen om mijn broer te pesten die 10 jaar ouder was. Ik ben gewoon voor goed voetbal (ik ben keeper geweest).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jongere was ik voor PSV (veel familie in Brabant), waar ik nog steeds wel een beetje een zwak voor heb. Tegenwoordig tja.. Twente he :) Daarnaast sinds mijn studie ook wel de nodige sympathie gekregen voor Heerenveen. Maar inderdaad, ik ben ook meer voor mooi voetbal (ook keeper geweest, wel een hele helft lang... toen stond het 11-0 en vonden ze dat mijn talenten toch beter op het veld dan in het doel pasten ... einduitslag was 12-1, met een doelpunt van mij !)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL met een doelpunt van jou hahaha Mijn oudste begon bijna 4 jaar geleden met handbal nadat hij 3 jaar gevoetbalt had. Hij had het toen op de olympische spelen gezien. Op zijn eerste wedstrijd hoosde het en de keeper die ze hadden werd helemaal weggespoeld uhhh gespeeld. In de rust vroegen ze wie er op doel wilde en dat was alleen mijn zoon. Sindsdien is hij niet meer uit het doel geweest (en ja er gingen er toen ook nog wel wat ballen in maar minder dan in de eerste helft). Sinds april wil hij weer spelen maar sinds dit weekend wil hij opeens op wielrennen ;) Hij mag geen sport meer kijken op tv! Zo blijf ik bezig.... hij zal toch nog eerst een jaar handbal af moeten maken, we zijn te laat met opzeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grinnik, zo moest ik vroeger altijd van mijn ouders op een sport. Eerst gym, vond ik echt vreselijk (ben ook zo lenig als een eikenhouten bezemsteel), toen zwemclub, daar was ik niet echt slecht in, maar vooral 's winters had ik een spuughekel aan de zwemclub. Ons dorp heeft namelijk geen binnenbad, dus een zwemtraining kostte me altijd zo'n kleine 3 uur op een zaterdag. Toen werd het voetbal en daar heb ik echt schik in gehad. Op veel posities uitgeprobeerd en tenslotte op linksbuiten geëindigd en daar zelfs een keer topscorer op geworden.
Mijn keeperscarriere heb ik hierboven al behandeld, als verdediger regende het vrije trappen voor de tegenstander en dat leverde ook nogal de nodige doelpunten op.. Voorin kon ik het minste kwaad :)