Hoelaat begint Nederland - Denemarken?

9 juni speelt NL tegen Denemarken. Maar hoe laat begint de wedstrijd? Ik zie tijden van 18:00 en 20:45 maar is dan de wedstrijd of de voorbeschouwing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K

Het beste antwoord

De eerste wedstrijd van Oranje op het Europees Kampioenschap is tegen Denemarken op 9 juni om 18.00 uur in Charkov.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

18:00

http://www.ek2012speelschema.net/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het begint om 18:00
20:45 is waarschijnlijk de nabeschouwing, maar begint ook Duitsland - Portugal