Waar kan ik dit soort schoenen kopen (zie beschrijving)?

Ik ga met mijn vrienden wel eens voetballen in het dorp en daarvoor heb ik wel schoenen, maar deze zijn alweer versleten. Ik zoek nu dus goedkope, sterke schoenen waarop ik op gras- of zandveldjes kan voetballen.

Ik heb wel eens zwarte Nike schoenen gezien voor €30,-, maar die kan ik niet meer vinden.

Bij voorkeur heb ik schoenen van een sportmerk,
dus bijv.:
Adidas
Nike
Kappa
Diadora
enz.

Is er ergens een site waar zulke schoenen zo goedkoop mogelijk te vinden zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Bij Scapino (website: http://www.scapino.nl).

Goede, sterke en leuke schoenen voor een betaalbaar prijsje.