kan je fifa 12 online spelen op ps3 als iemand anders de online code al heeft gebruikt?

ik wil graag weten of je nog de online code kan gebruiken op de ps3 als iemand anders de online code al heeft gebruikt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Nee, dit kan niet; de code kan eenmalig gebruikt worden.

Daarom staat er op de verpakking en wordt er bij de verkoop verteld dat het spel niet ingeruild mag worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een tientje kun je een nieuwe code kopen op PSN.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit wist ik niet, wel interessant om te weten, thanks ;)