Weet iemand misschien wat Heracles Almelo verdient aan sponsoring?

Ik moet een financieel project doen over Heracles Almelo. Daarvoor moet ik weten wat HAFC verdient met sponsoren. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat er geen financieel jaarverslag online?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou bellen met Heracles Almelo zelf! Die kunnen je vast verder helpen!

Antwoorden (1)

Voetbal International publiceerde enige tijd de officiele cijfers over sponsoring in onze vaderlandse Ere-Divisie. Heracles Almelo ontvangt € 750.000 per seizoen van de firma Ten Cate. Dertien Ere-Divisie clubs ontvangen trouwens een hoger bedrag. Mijns inziens moeten wij voetballiefhebbers echt alle waardering hebben voor wat Jan Smit en Peter Bosz met hun vereniging hebben bereikt. En persoonlijk hoop ik op een Paasverrassing : een KNVB beker voor Heracles !