Waarom werd Koenders van NAC Breda uitgefloten tijdens AZ - NAC elke keer als hij aan de bal was?

Net de samenvatting gekeken, waarom zijn ze 'boos' op Koenders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Naast zijn doelpunt op 18 december 2011 in de laatste minuut tegen AZ (waardoor AZ met 2-1 verloor), neemt het AZ publiek hem nog meerdere zaken kwalijk.

Milano Koenders was een veel belovende speler en speelde o.a. ELF JAAR voor AJAX. Maar hij haalde niet alles (lees : veel te weinig) uit zijn voetballoopbaan. Het Alkmaarse publiek vindt hem eigenlijk te gemakkelijk, te lamlendig. AZ probeerde hem overal (NEC, Sparta, NAC) te stallen maar niemand wil hem definitief hebben. Sinds 2007 is hij in Alkmaar, maar speelde slechts 21 competitiewedstrijden. Een veel te laag moyenne voor een speler met zijn klasse.

Koenders heeft recentelijk via de pers een trap terug richting AZ gegeven en gezegd dat hij graag in Breda wil blijven. Hierover zijn de loyale AZ fans niet blij.

Daarnaast wordt hem in de Kaashoofdstad kwalijk genomen dat Milano zich als Lucky LuQ (bij Blacklabel Music) ook op een muziekcarriere stort. De AZ fans eisen 100% inzet voor hun club.

Dit alles bij elkaar opgeteld, leverde het fluitconcert van afgelopen zondag op !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Koenders is "eigendom" van AZ en uitgeleend aan NAC. Hij heeft nota bene in de thuiswedstrijd van NAC ook nog eens tegen AZ gescoord en dat wordt hem door de AZ-supporters niet in dank afgenomen. Naar mijn mening geeft hij daarmee juist aan hoe betrouwbaar hij juist wel is.