Hoe vaak mag er worden gewisseld tijdens een internationale vriendschappelijke wedstrijd?

Wat zijn de regels hiervoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
10K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor een sport ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voetbal, sorry stom dat het er niet bij stond..

Het beste antwoord

dat wordt van te voren afgesproken, meestal mag men onbeperkt wisselen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Meestal wordt afgesproken dat in interlands zoals vanavond maximaal 6x per team mag gaan worden gewisseld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier zijn geen regels voor en dit is dus onbeperkt. wel gebruikt men vaak 6 wisselspelers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
spreken ze af,meestal 6 maar meer is ook mogelijk denk aan doorwisselen etc.