Waar wordt Algerije-Egypte in Nederland uitgezonden?

Morgen wordt de allesbeslissende WK-kwalificatie wedstrijd Algerije-Egypte gespeeld in Sudan. Ik wil deze wedstrijd graag bekijken, weet iemand een link waar ik deze wedstrijd kan kijken?

Toegevoegd na 1 dag:
Bedankt allemaal voor jullie antwoord. Het blijkt dat Eurosport de rechten heeft kunnen bemachtigen voor deze wedstrijd. Ik heb er in ieder geval zin in voor deze prachtige wedstrijd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

eurosport om 18.30 beginnen de voorbeschouwingen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Al Jazeera doet dat beslist...

Wat ik wel raar vind is dat het gezien kan worden alsof landen in oorlog zijn, terwijl het gewoon om een dom spelletje gaat... Algerije tegen Egypte... Of Nederland tegen Duitsland... Is het dan de derde wereldoorlog of waar hebben we het over?

Ik ben geen voetbalfan, dus vergeef mij deze domme opmerkingen, Ik vind iedereen die voetbal kijkt dom... Maar dat is persoonlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een voetbalwedstrijd, geen politiek iets. Gewoon 11 tegen 11 op een groene grasmat. Ik kijk zelf graag naar voetbal, dus volgens jou ben ik dom? Je laat met deze opmerking een heleboel mensen niet in hun waarde en dat had ik absoluut niet van jou verwacht, jammer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, ik vind de activiteit van voetbal kijken dom... Niet de persoon die dat doet... En ik doe ook wel eens dom hoor, heel soms kijk ik ook... De finale van de wereldkampioenschappen als Nederland meedoet in de finale, dan kijk ik wel..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij zegt letterlijk in je antwoord "Ik vind iedereen die voetbal kijkt dom". Ik vind het nog steeds een lompe opmerking. Helaas is er ook door een mis-klik een plusje bijgekomen maar ik ben het absoluut niet eens met je antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee klopt, dan had ik dat beter kunnen zeggen, dan moet ik je gelijk, zo bedoelde ik het niet helemaal... Ik vindt het een domme sport en iedereen die er naar kijkt DOET dom, is niet dom, maar DOET dom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben het er nog steeds niet mee eens, maar meningen verschillen. "Let's agree to disagree"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar ben ik het niet mee eens... :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht dat ze hier gek konden doen, maar tijdens de eerste wedstrijd was ik in Egypte en kan jullie vertellen dat het land op zijn kop stond na het eerste doelpunt.
Daags daarvoor was het al onrustig op straat met luidtoeterende auto's en (toevallig) rood-wit-blauwe vlaggen.
Probeer eens te kijken op de onderstaande link.

Hopelijk kan je daar iets mee!

Ik kan zelf helaas niet deze site op vanwege netwerkrestricties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zal ik het dan rechttrekken met een plusje?
Ha, die Sgrijvvaud;

Eurosport zit op veel kabels en zendt complete wedstrijden en samenvattingen van de WK-kwalificaties uit.