Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede Livestream (betaald of gratis) waar je vanuit het buitenland PSV - Feyenoord kan kijken?

Wat is een goede Livestream (betaald of gratis) waar je vanuit het buitenland PSV - Feyenoord kan kijken? Het mag dus gratis maar ook betaald zijn (graag niet duurder dan €7,-

Toegevoegd na 55 minuten:
GEEN eredivisielivie.nl!!!

Toegevoegd na 58 minuten:
En wat werkt op een IPad!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
15.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

http://allsport-live.ru/hol/ werkt over het algemeen prima, goed beeld en vaak Nederlands, al is dat per wedstrijd afwachten. Of het ook werkt op een Ipad is afwachten, dan zal het beeld er in ieder geval niet beter op worden vrees ik. Succes en veel plezier alvast!

Toegevoegd na 1 uur:
Ook te bekijken via de clubsites van PSV en Feyenoord, voor €6,-. Enig nadeeltje: Ondanks dat je het via de clubsite bekijkt, is het wel verbonden met Eredivisie Live.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via deze link gekeken werkte inderdaad goed. Helaas heeft mijn club verloren. (Feyenoord) beste antwoord.

Andere antwoorden (2)

Probeer het bij de sites van de supportersvereniging van één van de 2 clubs. Meestal hebben zij een mogelijkheid de wedstrijd via hun site te kunnen bekijken. Misschien moet je lid zijn, maar ik ken de supporterssites van deze clubs niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik de website livetv.ru. Deze heeft streams via de webbrowser. Wil je geen webbrowser gebruiken gebruik dan het programma sopcast, 13th stream is de wedstrijd nu op bezig, Nederlands commentaar.

Toegevoegd na 17 minuten:
Beiden zijn uiteraard gratis. (Zuinige Nederlanders he)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding