Ik ga morgen voor het eerst naar een voelbalwedstrijd de wedstrijd vitesse-twente begint om 16:30 hoelaat moet je dan aanwezig zijn in de stadion?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik zit bij west

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
8.2K

Het beste antwoord

Vaak zeggen ze dat je al een halfuur van te voren aanwezig moet zijn.
Het stadion is vaak ong. 1 uur/ 2 uur van te voren open. (dat is bij ajax wel zo)
dus ik zou er ong. 16;00 zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan er ook om 15:45 zijn. Je moet je plaats nog zoeken en vaak is het heel druk, dus als je in het stadion wilt moet je langs een controle balie, (bij mij was dat wel zo) en daar kunnen vlink wat mensen staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Laten we zeggen dat als je om 16.00 in het stadion aanwezig bent, je goed zit. Ik heb namelijk een seizoenskaart bij NAC en altijd half uurtje eerder in het stadion/al op mijn plek. dan kan je nog het warmlopen zien, enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bij NAC altijd een uur van te voren en moet dan echt zoeken naar een plekje op de b-Side, dus ik
Zou zeggen een uur van te voren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar daar geld dus ook de staanplaatsen, en uit de vraag leek het mij dat hij gewoon al kaartjes had dus het was alleen een optie van naar zijn plaats lopen die op het kaartje staat weergegeven en klaar is kees.:D
Ligt eraan waar je zit als je op west, oost of noord zit ben je rond 15:45 prima optijd. Zit je op zuid kan je beter wat eerder komen omdat het daar vrij zitten is( denk aan 15:30).

Toegevoegd na 15 minuten:
Oke, op west ligt eraan stukje warming-up en natuurlijk de hertog 2 zien vliegen is wel leuk dus dan rond 15:45/16:00 naar binnen gaan heb je zat tijd(ook even je stoel zoeken)
Anders tien minuten voor de wedstrijd op west redt je dat makkelijk. En natuurlijk veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan of je genummerde kaarten hebt (eigen stoel) of dat je zelf mag kiezen in het vak. Ongenummerde zitplaatsen zij altijd veel voller, daar zit ik meestal een half uur van tevoren idd.
Heb je genummerd waar ik vanuit ga gezien het vorige antw kun je tot 1 min voor het begin gaan zitten, en zo nodig de mensen die op je plek zitten wegsturen, daar heb je recht op.
Veel plezier.
12 jaar geleden
meestal staat bij de deelnemende clubs bij de wedstrijd een aanvang tijd op
Aanvang: 16.30 uur bij de Gelredome in Arnhem je mag ook om 16:00 komen of eerder
meestal begint de wedstrijd later
bij http://eredivisielive.nl/ staat ook al half 5 op

Toegevoegd na 1 minuut:
ik wenst je morgen veel plezier met Vitesse FC Twente geniet ervan dat het een mooie wedstrijd wordt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ongeveer een half uur van te voren aanwezig zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou persoonlijk zorgen dat ik er een uur voor de wedstrijd ben,het is nogal een wedstrijd met veel commotie.dus dat ben je dan mooi voor.