Ik zoek buitenlandse teams voor een internationaal jeugdvoetbaltoernooi. Hoe kan ik het beste aan deze teams komen?

In mei organiseer ik voor een tweede keer een internationaal voetbaltoernooi. Vorig jaar meldde de buitenlandse teams zicht zelf aan en waren we dus al snel vol. Dit jaar gebeurd dit niet zo snel en komen we dus nog een aantal teams uit het buitenland te kort.

Nu heb ik contact gehad met de Duitse en Belgische voetbalbond om contactgegevens te krijgen van hen, maar vanwege privacyredenen kunnen zij dit niet geven.

Kortom, wie weet hoe ik in dit geval C en D teams binnen kan halen uit het buitenland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier is een lijst met clubs uit Frankrijk.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_football_clubs_in_France Hier een club uit de buurt van Rennes:
http://enfantsdeguer-foot.com/topic/index.php#bv000004
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al op voetbaltoernooi.nl gekeken? En op soccer.....( iets).eu
Google eens op fussbal en soccer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb jij ook een advertentie gezet op voetbal.nl

Antwoorden (5)

1) ik neem aan dat je de gegevens van de teams van vorig jaar nog hebt....
2) zoek de pagina van de betreffende bonden, welke teams er in spelen, google naar de teampagina's en daar staat vast contact informatie op
3) neem contact op met bevriende clubs die ook internationale toernooien organiseren en vraag die om hulp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1) heb ik uiteraard al benaderd, een gedeelte van deze teams doen ook weer mee. Maar een aantal ook niet.
2) dit kost echt heel veel tijd, aangezien er maar 1 op de 5 lichtelijk geïnteresseerd is, waarna de kans bestaat dat er een hele kleine kans is dat zij mee willen doen. (dit blijf je uiteraard wel houden)
3) ook dit is al geprobeerd, maar helaas hebben zij de teams net zo hard nodig als wij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk kost dit veel tijd.
Dat is bijna inherent aan dit soort organisatiewerk.
Er is geen www.organiseereenvoetbaltoernooi.eu voor zover ik weet. :)
een link naar een site met heel veel buitenlandse deelnemers, ik zoek nog even verder voor je...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou sowieso de teams van vorig jaa even informeren en als dat niet lukt moet je maar gewoon 'na in de auto stappen en een ritje maken naar Duitsland en België om bij de clubs zelf te overleggen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet uit welke landen je allemaal clubs wilt informeren.
maar hier heb ik een paar site's die je kan gebruiken.
http://buitenlandse-voetbalclubs.links.7x.nl/
http://buitenlandse-voetbalclubs.besteoverzicht.nl/

Ik weet niet of je amateur clubs zoekt of niet.
maar zoek anders op google: 'amateurclubs buitenland'
daar kan je vast wel wat van vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt de gegevens van vorig jaar nog neem ik aan? zo niet zoek dan de teams die je nog herrinert op google.