Ja dat kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige schoenen die ik op de online NEC Fanshop heb kunnen vinden zijn crocs, maar daar kun je niet echt lekker op voetballen.

Misschien dat de offline winkel ze wel heeft, maar uit ervaring bij fanshops van andere clubs geef ik je niet veel kans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Glasgow Rangers, Barcelona & AS Roma kan ik me niet herinneren voetbalschoenen gezien te hebben.
(maar kan ook zijn dat ik daar afgeleid was door de shirts e.d.)
Nee, daarvoor moet je bij een fanshop van een voetbalclub zijn