Bij Unibet gratis, maar dan moet je wel minstens 1 euro inzetten op de wedstrijd. Als je het dan goed hebt krijg je je geld * quotering nog terug ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met commentaar. En anders kost het maar 1 euro per wedstrijd? Ik weet niet of je een baantje hebt maar voor 1 euro ongeveer 100 minuten plezier met de kans dat je je geld nog terugkrijgt ook (vermenigvuldigd met de quotering die in Scandinavie sowieso hoog ligt)...
Ik kijk voetbal wedstrijden dmv het programma Sopcast(s) Hiermee kan je zowat alle competitie kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien als je deze op je pc zet http://filmsdownloadenfree.nl/ krijg veel tv zenders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet zeker maar ik denk wel dat je de zweedse competitie kan kijken op www.livesfootballstream.net

Toegevoegd na 48 seconden:
ik bedoel www.livefootballstream.net